Det där med glasögon juli 26, 2013 Just det. Jag har nya glasögon. Tror jag älskar dem minsann. Dela Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Dela Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Kommentarer Anonym26 juli 2013 kl. 17:56Snygga!!Kram LottaSvaraRaderaSvarSvaraLägg till kommentarLäs in mer... Skicka en kommentar
Snygga!!
SvaraRaderaKram Lotta