Inget höjdarväder idag så i väntan på mysfika på Saltärna rensar vi rabatter, plockar smultron och skördar morötter! Uppdelningen till mellis blev tydligen att jag fick morötterna och Lillskrutten smultronen. Märkligt.
Igår skickade jag en länk till min man. På ett fritidshus på Österlen som jag nog inte kan leva utan. Jag tror han kommer att ignorera det mailet. Eller hävda att man visst kan leva det huset. Däremot inte utan ett hus i Norrland. Som vi tydligen bara måste ha. Trots att det knappt används. Min man samlar på hus. Bara inte såna hus som jag vill ha. Men tänk, långa sandstränder, underbar småstad och människor med ljuvlig dialekt. Tror jag skulle känna mig hemma. Och drömma, det bör man göra! bilderna är lånade från www.ystad.se
Kan man fa se en bild pa magen?
SvaraRadera