Varför inte 40? mars 03, 2012 Varför 32+8? Varför inte 40? Eller 35+5? Jag förstår inte grejen. Och det har varit likadant i flera år, ingen ny grej med "extra många" eller så. Retar mig varje gång! Dela Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Dela Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Kommentarer
Kommentarer
Skicka en kommentar