Bakat mars 18, 2012 Imorgon är det dags igen, jag har fikat på målningen. Därför har det bakats fröbullar, cupcakes och som extra bonus kanelsnäckor. Kanelsnäckorna är dock för hemmabruk.Blir kul för de bantande-tanterna att få cupcakes :) Dela Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Dela Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Kommentarer
Kommentarer
Skicka en kommentar