Behövs oktober 27, 2011 Den här behövdes verkligen idag. Dela Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Dela Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Kommentarer Anonym27 oktober 2011 kl. 14:50Nu blev man nyfiken - vad finns i paketet? Kram från systernSvaraRaderaSvarSvaraTess27 oktober 2011 kl. 20:04det är ju en chokladbakelse! :)SvaraRaderaSvarSvaraAnonym29 oktober 2011 kl. 16:31Ah, den ser verkligen god ut, nu när du berätat att det var en chokladbakelse. Mmm. Kram SysternSvaraRaderaSvarSvaraLägg till kommentarLäs in mer... Skicka en kommentar
Nu blev man nyfiken - vad finns i paketet? Kram från systern
SvaraRaderadet är ju en chokladbakelse! :)
SvaraRaderaAh, den ser verkligen god ut, nu när du berätat att det var en chokladbakelse. Mmm. Kram Systern
SvaraRadera