Igår skickade jag en länk till min man. På ett fritidshus på Österlen som jag nog inte kan leva utan. Jag tror han kommer att ignorera det mailet. Eller hävda att man visst kan leva det huset. Däremot inte utan ett hus i Norrland. Som vi tydligen bara måste ha. Trots att det knappt används. Min man samlar på hus. Bara inte såna hus som jag vill ha. Men tänk, långa sandstränder, underbar småstad och människor med ljuvlig dialekt. Tror jag skulle känna mig hemma. Och drömma, det bör man göra! bilderna är lånade från www.ystad.se
..och ibland en tanke eller två!

Jag vet =) Det är Affe så klart =) Och har du tur kanske han kommer till dig imorgon om han får.
SvaraRaderaDet är ju moster förstås :-)
SvaraRadera