Godare blir det nog inte. juli 15, 2009 Och jag behövde tröst idag, missar lundell-konserten. Dela Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Dela Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Kommentarer Anonym15 juli 2009 kl. 18:41varför detta nu då?SvaraRaderaSvarSvaraAnette17 juli 2009 kl. 19:58Ja och det var för jäkla synd! Det var en bra konsert och vädret var superfint hela kvällen.. Hoppas vi ses snart igen!!! KramarSvaraRaderaSvarSvaraLägg till kommentarLäs in mer... Skicka en kommentar
varför detta nu då?
SvaraRaderaJa och det var för jäkla synd! Det var en bra konsert och vädret var superfint hela kvällen.. Hoppas vi ses snart igen!!! Kramar
SvaraRadera