Det där med att säga godnatt mars 27, 2015 Efter en sjukt hektisk vecka. På alla sätt. Säger jag godnatt. Innan kl 22. En fredag. Jag är en sån partymyra ibland. Dela Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Dela Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Kommentarer Anonym28 mars 2015 kl. 13:02Vet hur det känns!! Natta barnen och mig själv halv nio... Hoppas du är utsövd och har ny energi till helgen!Kram LottaSvaraRaderaSvarSvaraAnette28 mars 2015 kl. 13:34Det är väl skönt ibland!! PussSvaraRaderaSvarSvaraLägg till kommentarLäs in mer... Skicka en kommentar
Vet hur det känns!! Natta barnen och mig själv halv nio... Hoppas du är utsövd och har ny energi till helgen!
SvaraRaderaKram Lotta
Det är väl skönt ibland!! Puss
SvaraRadera