En natt på hotell gästis i Varberg visade sig vara en fullträff! Förutom en fantastisk konsert i Göteborg fick vi många skratt till alla underbara skyltar på hotellet och för att inte tala om det mycket trevliga sällskapet :) får minsann göras om tror jag! Denna fick man vid utckeckningen tillsammans med ett käckt " välkommen åter" :)
Igår skickade jag en länk till min man. På ett fritidshus på Österlen som jag nog inte kan leva utan. Jag tror han kommer att ignorera det mailet. Eller hävda att man visst kan leva det huset. Däremot inte utan ett hus i Norrland. Som vi tydligen bara måste ha. Trots att det knappt används. Min man samlar på hus. Bara inte såna hus som jag vill ha. Men tänk, långa sandstränder, underbar småstad och människor med ljuvlig dialekt. Tror jag skulle känna mig hemma. Och drömma, det bör man göra! bilderna är lånade från www.ystad.se
Väldigt mysigt och trevligt hotell :-) Och även vi hade ett jättetrevligt sällskap, tänka sig ;-) Stor kram från oss
SvaraRadera