Efter regn kom sol, en fantastisk konsert med otrolig stämning och fullt ös! Underbar kväll :)
Igår skickade jag en länk till min man. På ett fritidshus på Österlen som jag nog inte kan leva utan. Jag tror han kommer att ignorera det mailet. Eller hävda att man visst kan leva det huset. Däremot inte utan ett hus i Norrland. Som vi tydligen bara måste ha. Trots att det knappt används. Min man samlar på hus. Bara inte såna hus som jag vill ha. Men tänk, långa sandstränder, underbar småstad och människor med ljuvlig dialekt. Tror jag skulle känna mig hemma. Och drömma, det bör man göra! bilderna är lånade från www.ystad.se
Men oj! Ser ut som vi satt rätt nära er. Va modig du är (helt rätt!) som går på konsert när det snart är bebisdags :D synd vi inte sågs då kunde du fått en lyckospark å en kram :-)
SvaraRadera