Snart mars 05, 2011 Är ossians rum tapetserat sen ska bara golvet målas och lillkillen kan flytta in! Dela Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Dela Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Kommentarer Anonym5 mars 2011 kl. 17:38Cool tapet !!//CMKSvaraRaderaSvarSvaraAnonym6 mars 2011 kl. 14:55Jättehärlig tapet :-) Kram från systernSvaraRaderaSvarSvaraMalle7 april 2011 kl. 10:53Superhärlig tapet, den blir man bara glad av!SvaraRaderaSvarSvaraLägg till kommentarLäs in mer... Skicka en kommentar
Cool tapet !!
SvaraRadera//CMK
Jättehärlig tapet :-) Kram från systern
SvaraRaderaSuperhärlig tapet, den blir man bara glad av!
SvaraRadera