Middle ski? december 17, 2009 17 minus, då måste man pausa och få upp värmen :) Dela Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Dela Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Kommentarer CMK17 december 2009 kl. 14:09Stackars semesterfirare... :-)SvaraRaderaSvarSvaraClaramaja17 december 2009 kl. 17:17Mmmm va söta ni é Millis & KalleSvaraRaderaSvarSvaraFredrik21 december 2009 kl. 11:09Oj, inga glasögon på Niklas. Då är han bra dragen! :)SvaraRaderaSvarSvaraLägg till kommentarLäs in mer... Skicka en kommentar
Stackars semesterfirare... :-)
SvaraRaderaMmmm va söta ni é Millis & Kalle
SvaraRaderaOj, inga glasögon på Niklas. Då är han bra dragen! :)
SvaraRadera