Köpte inte! augusti 12, 2009 Såg världens sötaste elefanter i ett skyltfönster i staun men köpte inte för en gång skull:) Dela Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Dela Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Kommentarer Anonym12 augusti 2009 kl. 20:30Har också sett men än står de kvar i fönstret hos affären, men sååå söta. /AnnaSvaraRaderaSvarSvaraAnonym12 augusti 2009 kl. 21:37Haha dom var faktiskt lite söta. Vart hittade du dom?SvaraRaderaSvarSvaraTess13 augusti 2009 kl. 08:22Ulla Lander Prylar & Presenter i staunSvaraRaderaSvarSvaraLägg till kommentarLäs in mer... Skicka en kommentar
Har också sett men än står de kvar i fönstret hos affären, men sååå söta.
SvaraRadera/Anna
Haha dom var faktiskt lite söta. Vart hittade du dom?
SvaraRaderaUlla Lander Prylar & Presenter i staun
SvaraRadera