Inte alltid bubbel! juni 28, 2009 Av någon märklig anledning dricks det inte bubbel för att fira semestern. Inte så sugen just nu :) Dela Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Dela Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Kommentarer CMK29 juni 2009 kl. 07:05Livet kan inte bara bubbla, ibland måste det vara kav lugnt...SvaraRaderaSvarSvaraTherese29 juni 2009 kl. 09:58ha en härlig semester och titta gärna förbi någon gång! ♥SvaraRaderaSvarSvaraLägg till kommentarLäs in mer... Skicka en kommentar
Livet kan inte bara bubbla, ibland måste det vara kav lugnt...
SvaraRaderaha en härlig semester och titta gärna förbi någon gång! ♥
SvaraRadera