Jag erkänner.. maj 28, 2009 Jag hade fel. Hagel blev det. Nu väntar jag på drivisen! (Ja jag vet att det inte syns på bilden men jag vägrar gå ut) Dela Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Dela Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Kommentarer CMK29 maj 2009 kl. 08:49I Karlshamn sken solen...SvaraRaderaSvarSvaraLägg till kommentarLäs in mer... Skicka en kommentar
I Karlshamn sken solen...
SvaraRadera