Igår skickade jag en länk till min man. På ett fritidshus på Österlen som jag nog inte kan leva utan. Jag tror han kommer att ignorera det mailet. Eller hävda att man visst kan leva det huset. Däremot inte utan ett hus i Norrland. Som vi tydligen bara måste ha. Trots att det knappt används. Min man samlar på hus. Bara inte såna hus som jag vill ha. Men tänk, långa sandstränder, underbar småstad och människor med ljuvlig dialekt. Tror jag skulle känna mig hemma. Och drömma, det bör man göra! bilderna är lånade från www.ystad.se
..och ibland en tanke eller två!

gumman är jag en tant eller.. dock tror jag du är för smal och snygg för våra kläder skrattar men idag fick vi ascoola röda "fin"jeans.. de hade nog passat dig.. kom förbi jag kommer jobba som det verkar nu även att jag har svinont i halsen.. men men
SvaraRadera